Wednesday, July 25, 2012

Kenduri Doa Selamat Di Melaka

dimulai ngan pic budak comel... mata bulat... ermmm geram betol...
tengok la gaya die.. orang nak masak die pun tolong jugak... he3...
ni sebenarnya anak cousin aku
nama budak comel ni Azad... 
menu aritu buat nasi tomato jer untuk makan dalam 30-40 orang la...
kenduri kecik2 jerk.. jemput ahli keluarga terdekat....
semoga murah rezeki yea adik... hehehe...
ayam masak merah.... nyum nyum... 
yang ni lak antara tetamu yang hadir, masing2 busy menjamu selera...
sebelah tu pic adik aku ngan anak buah...
yang juga anak cousin aku
nama budak bam bam ni Aishah @ Ecah... hehheh.. geram jugak kat die... 

ni sekitar kenduri & semasa bacaan..
terima kasih kepada semua yang hadir.

eh eh... makan comot yea... tu lah Ummi si Ecah...
sebelah ni pulak pic cousin aku dukung si Azad...
tengok mata Azad.. bulat kann... kannn

sapa buat peace tu... hye Adeeb,...
tu lah abang di Azad & Mak si Adeeb & Azad...
sebelah tu Wak Manah  aku...
eh eh pic makanan la... thanks to jiran paling dekat...
makcik & cousin2 bagi tart cheese blueberry (betol ka nama die)
aku jer tak tere langsung buat tahu makan jek.. ngeh ngeh,...
sapa budak comot pakai baju pink pegang Ecah tu... hehheh..




p/s : macam sessi perkenalan lak... hahahhah... 
idea tak banyak.. adioosss.. sekian... alaaa dah senget.. hehehee





No comments:

BerAURA dengan SABUN AURA SUZYHONEY

Muka rasa berseri lepas cuci dengan Sabun Aura ni. Takde la kusam tak bermaya! Baunya harum sungguh. Bila ditelek patut lah wangi. Ada bunga...