Friday, December 6, 2013

Repost : Geng BFF ke Broga Hills

Oktober 2013

Assalamualaikum. 

Plan daki Broga yang sudah plan lama tak menjadi. akhirnya pada 19 October yang lalu, takde plan sangat pun tapi alhamdulillah berjaya daki Broga tu & semuanya ada. sudahnyer lepas aku kawen baru berjaya & semua free dapat kumpul bersama. so jommm. hehehe. 

time ni aku tak jumpa Hubby sebab ikut trip bos ke Thailand. masa 2010 ker 2011 aku & Yana ada pergi jugak cuma pergi time tu dah siang sket. 

kali ni gerak lepas subuh so bila sampai puncak still berkabus lagi. lagi satu sebelum better warm up dulu. pastikan pakai kasut untuk hiking. sebab aku pakai sport shoes biasa agak licin. masa turun aku tergelincir sket. alhamdulillah takde apa2 yang serius. 

picas banyak. heheheh. masing2 excited kan. mission done. 
















okeylah babai. 


1 comment:

BerAURA dengan SABUN AURA SUZYHONEY

Muka rasa berseri lepas cuci dengan Sabun Aura ni. Takde la kusam tak bermaya! Baunya harum sungguh. Bila ditelek patut lah wangi. Ada bunga...