Friday, December 6, 2013

Try Set Jeragat & GLA Complex

Assalamualaikum. 

Dah sampai penghujung tahun dah. jap kan masa berlalu. apa pun pasti banyak perkara suka duka pahit manis yang telah kita lalui. walau apa pun jangan pernah putus asa jika apa yang kita inginkan belum tercapai. 

Doakan buat semua mangsa-mangsa banjir. harap mereka semua dilindungi. Ngat segala dugaan @ musibah pasti ada hikmahnyer. jangan kita salah sangka pada Allah. ingatan buat diri sendiri. 

eh eh tajuk lain isi dah jadi lain lak... hehehehe. haaa cerita pasal kulit semua orang pasti nak kulit yang cantik, bersih, putih, sihat. semua camtu kan termasuklah aku. bukan nak cerah sangat tapi nak kulit bersih. alhamdulillah kulit aku takde masalah sangat cuma aritu kelihatan agak kusam. so masalah itu telah dapat di atasi. cuma sekarang makin meningkat usia, jeragat pun kelihatan. yang risau sebab ada dekat ngan mata kiri & kanan. so kena lah usaha merawat. pastu tanya lah pakcik google mana satu yang ok, sesuai kan. 

last month masa balik kg tengok kulit adik bersih jer. pastu tanya lah pakai apa, sebab kira keturunan kami memang ada jeragat cuma bezanya samada banyak atau sikit, besar atau kecik. pastu adik cakap pakai set jeragat. rupanya BFF die kenalkan produk ni. memang aku tengok kulit BFF die so cantik, bersih. 


ni set jeragat versi percubaan. aku baru start pakai 28 Nov yang lalu. so tunggu sebulan boleh review hasilnyer. harapnyer sesuai dengan aku. haaa sekarang beg make up aku dah ringan. sebab bila pakai product ni memang no make up & bedak. so pakai sabun then krim siang. pastu krim malam. mula2 tu rasa pelik jugak kan. tapi now alhamdulillah ok. sekarang kulit mengalami proses salin kulit. dah mula nak mengelupas dah. hihihi.. sabar yer.... sebab memang agak perit. lepas pakai sabun memang kena pakai krim. kalau tak pedihh oooo. huhuhuhu...
apa pun kena usaha kan & apa pun kena bersabarrr. huhuhu...

pastu lagi satu supplement yang aku baru sangat try setelah survey2. adalah GLA Kompleks from Shaklee. aku beli dari BFF aku Cik Puan Yana. hehehe. more untuk dalaman kita. In shaa Allah ni pun satu usaha jugak kan. segalanya dengan izin Allah. 


tak best betol rasa bila ada mulut nakal yang ntah kenapa suka cerita hal orang. 
kalau korang, apa korang nak buat??? so now biar jer la, sampai masa nanti kite berdepan yer. terima kasih banyak2. 

sampai sini dulu. babai...


No comments:

BerAURA dengan SABUN AURA SUZYHONEY

Muka rasa berseri lepas cuci dengan Sabun Aura ni. Takde la kusam tak bermaya! Baunya harum sungguh. Bila ditelek patut lah wangi. Ada bunga...