Monday, May 28, 2012

Cik Puan Yana aka BFF aka Geng Rempit aka Officemate

Panjangnyer tajuk... hehehehe.... aku rasa jap jer masa berlalu.... eh eh dah 9 bulan kandungan cik puan yana... 9 bulan jugak aku still bawak die g keje dengan merempit.... ikutkan nak bawak kete jer akan tetapi keadaan yang jam strawberry hari2 maka nyer aku still merempit tapi sangat2 berhati2.. maklum la bawak bakal ibu, so rempit bukan berdua tetapi bertiga...... maaf yer....

tetiba kan perasaan sebak menerpa walaupun aku taknak rasa camtu.... kenapa???? sudah nak di ceritakan.... inilah kehidupan..... antara orang yang aku sayang tapi aku kena terima hakikat bahawa keadaan akan menjarakkan bukan memisahkan akan tetapi mengikut lumrah kehidupan.... wahhh cam ayat nak bagi kekasih lak... kikikiki.... aku kuatkan jugak hati ini untuk mengharungi.... aku pasti aku gembira jika melihat kegembiraannyer.... ada yang menjaganyer..... sob sob.... [dah kenapa ngan aku nih]

jika dikenang-kenangkan kembali...... 2010 kenal ngan cik puan yana.... sampai la sekarang ni die nak jadi ibu dah... eh eh.... kadang-kadang berbeza jugak antara aku & die maklum la aku ni banyak nau cakapnyer.... tapi itulah yang merapatkan.... segalanya yang diharungi bersama pasti akan menjadi suatu kenangan yang akan dirindui... aku sangat pasti tentang itu.... kadang-kadang fikir lawak jugak.... walaupun aku bukan satu umah ngan yana, tapi kadang-kadang umah yana jadi rumah kedua buat aku.... masak sama2... tengok tv sama2.... lepak sama2..... tempat aku menyembunyikan diri suatu ketika dulu.... tukar ganti housemate die ..... hehehe..

kepada : cik puan yana....awak janganlah riso sangat, janganlah fikir sangat2.... cool yer... banyak2 doa.... insya-Allah selamat semuanya.... saya doakan semoga semuanya dipermudahkan...... amin

3 comments:

Liyana said...

huhu... sedih je rase.. :(
lumrah kehidupan..ermm betul2.. xpela ade mase jenguk2 la sy kt semban k.. kg awk kt labu je pun.. hehe

Liyana said...

err.. lg 1 mekaseh tau jd driver sy hampir 3 thn gak la.. hehe.. jd kwn berfoye2.. hehe.. suke duka kongsi sesame ek.. halalkan makan minum tlbh tkurang, eh mcm nk raye plk.. hehehe

Mimy Hamid said...

kalau akak jadi yana pun touching..nnt baby yana kena tau gak sapa yg selalu duk kelek ibu dia..

BerAURA dengan SABUN AURA SUZYHONEY

Muka rasa berseri lepas cuci dengan Sabun Aura ni. Takde la kusam tak bermaya! Baunya harum sungguh. Bila ditelek patut lah wangi. Ada bunga...