Monday, May 14, 2012

Mode :: Final Exam Is Around

haaaaaaaaaa.... nak final exam dah.... tinggal lagik dalam 20 hari jerk nak exam okeh.... mode study tahun ni lambat datang... hehhehe... ker aku yang malas tahap gaban ek... eh eh dah tahun 3 pung... tahun depan, final year.... tak sesabar nak abeskan study nih... penat jugak okeh....

aku baru mula study subjek "Opsyen Pasaran Hadapan" .... kena tahu & fahamkan key point subjek...

yeay berjaya hafal fomula IFR.. apa tu? IFR tu Implied Forward Rate... hehehehe....

jap aku try tulis... nak uji daya ingatan aku nih...

1 + IFR (tenor/360) = [ 1 + long tenor (long tenor/360)] / [ 1+ short tenor (short tenor/360)]

yessss dapat hafal satu... pastu aku buat pengiraan untuk BSOPM... apa lak tu ek??

BSOPM ni ada 3 step... bila da buat, faham... senang jer.. tapi kena ngat step2 die... hehehhee

okey sekian...... daaaaaaaaaaaaaaaa


No comments:

BerAURA dengan SABUN AURA SUZYHONEY

Muka rasa berseri lepas cuci dengan Sabun Aura ni. Takde la kusam tak bermaya! Baunya harum sungguh. Bila ditelek patut lah wangi. Ada bunga...