Tuesday, May 15, 2012

****Guy Yang Manja****

Ahaks... cam poyos jer tajuk ni kan... sebab aku tak tahu nak bubuh tajuk apa sebenarnya...

Last Sunday baru ni punya cerita... pepagi aku & Nana [housemate cik yana] pergi lah menyihatkan diri dengan menyertai aerobik di Taman Jaya, PJ. gituuuuuuu.... mengah okeh lama kot tak joint lebih 3 bulan semenjak aku tak bape sihat ritu kan.... lepas aerobik maka g lah sarap, alaaa depan umah cik yana jerk.. makan apa? jangan di tanya.. roti canai + nescafe tarik... hahahhaaha....

Kol 9 aku pun berlepas g kelas yang terletak di Tasik Permaisuri, tak mandi okeh.... tapi aku mangiii sebab subuh dah mandi... setel kelas dalam kol 1:00pm so aku pun gerak pi Shah Alam jumpa BFF aku cik anim....

After makan, lepak2 nak cari barang so g lah kat Carefour Seksyen 23 kat Shah Alam tu haaa... alaaa depan Uptown tu jer... dalam pada cari barang tu aku roger la sorang kawan yang baru dikenali [ Mummy Adriana yang kenalkan.. hikhikhik

Kisahnyer.... okeh aku namakan die "Along".... First nampak die seyes nampak sangat muda sampai kawan aku tanya bape umo die... Umo Along 31 dah tapi memang nampak muda.... so tu takde hal la kan... awet muda katanyer.. aku pun first time kot jumpa die... sebelum tengok pic kat fesbuk jerk...

Lepak la minum lagi... minum + makan lagik kan ...  heheheheh... Along adalah sibuk mencari komik okeh... opssss..... komik??? duduk depan aku baca komik tanpa pedulikan aku... eh eh... pelik ni... pertama kali jumpa okeh... kawan aku dah mula dok bisik-bisik cakap "die leh baca komik depan ko, apa kes cett"
aku no komen...pastu kan die order makan.... haipppp seyes cam manja + budak2 sangat... okeh.... manja orangnyer... tak kisah pung.... tapi the way die baca komik depan aku tu macam agak tak best la kan... awak ni macam patung jerk depan die.... so aku lah tegur sebab tak mau sangat bohsannnnn..... tak lama pung dalam 45minit jer kot.. after that aku mintak diri balik..... kawan aku cakap tak pernah lagik jumpa orang camtu... so aku penah la.. memang tak la kan...

***apa pun aku anggap manusia tak sama.... ada kelebihan, ada perangai, ada kekurangan... sebab aku pun tak kenal die lagik kan... apa pun kawan + kenal2 jer la dulu kan...

**** kadang2 die sent msg berbentuk report kat aku.... "awak, saya nak g jogging pakej sekali cuci mata tau" .... walaupun aku kadang2 agak konpius tapi aku jawab "ok, tc"  tak pun msg "awak, sy nk lepak sacc mall jap tau" ...... macam bese jawapan aku... "ok"

p/s :: apa ntah citer aku kali ni.... edisi ngantok ... sekian... daaaaaaaaaaaaa


No comments:

BerAURA dengan SABUN AURA SUZYHONEY

Muka rasa berseri lepas cuci dengan Sabun Aura ni. Takde la kusam tak bermaya! Baunya harum sungguh. Bila ditelek patut lah wangi. Ada bunga...