Tuesday, May 15, 2012

**Suka vs Minat**Luahan Hati**

Lega kan bila dah meluahkan apa yang tersirat apa di dalam hati... hehehee...

Ni al-kisahnyer pada 6 May yang lalu... bila mana aku membuat sessi luahan & pertanyaan pada Al Al 
seyes pertama kali dalam sejarah hidup aku.. aku beritahu lelaki yang aku rasakan aku suka padanya... hahhahahha... pastu aku malu tahap gaban + otomen... bengong kan aku ini...... ntah nape hati ini membuak-buak rasa nak tahu..... lalu aku beranikan diri untuk bertanya....tak kisah pun apa sahaja jawabnyer sebab aku bukan harapkan jawapan YA..... cuma sekadar luahan... nak lepaskan apa yang terbuku... 

tapi sessi tu aku bagi lam msg jer... sebab tak berani pung nak cakap direct kat die.... punya panjang aku karang msg tu... lepas tu tunggu jawapan jer la kan... tup tup.... alamak die kol.. aduhhhhhhhhhhh... seyes aku gigil + malu + apa la nk cakap ..... Al Al sahaja tau... mintak aku ulang soalan secara live cakap.. aduhhhhh.. memang tak la... aku cam nak marah gak sebab aku sangat2 malu... aku suh die jawab in msg tapi die sangat degilll .... 

>>>> Jawapan Al Al "apis senang sangat kawan ngan jen jen, suka kawan ngan jen jen tapi anggap jen jen as my BFF, jen jen ni klaka... suka sangat wat apis gelak" [sepanjang die cakap aku hanya mendiamkan diri + muka merah tahap gaban okeh... die ada cakap kalau die tak suka kawan ngan aku, takkan die ajak aku tengok wayang... die di tg karang, jauh2 datang shah alam... siap beli tiket yang rege RM100 okeh.... apa maknanyer tu? heheheheh.... 

die mintak aku jangan majuk, jangan taknak kawan ngan die lagik... aku??? takde la majuk.... aku okey jer.... yes we are BFF... if ada apa2 die memang akan contact aku.... kalau die serabut sekali pun, nak share apa2, nak luah apa tidak puas hati, secret2 die sket2 aku tahu.... 

sebenarnya aku takde la mengharapkan sesuatu yang besar.... alhamdulillah die leh terima aku as fren pun dah cukup baik & bagus... jadikan aku antara orang terawal tahu apa2 yang die wat.... die ada gtau "the only gurl yang die kawan hanya jen jen"... so rasa special jugak kan.... hehehe... memang la aku & die takde la hari2 contact pung..... 

Now aku just follow the flows.... dah 3 kali jumpa die..... 

sekian, daaaaaaaaaaaaaa........... :D

1 comment:

diana aziz said...

Hi jen jen.... best ape ada BFF lelaki. lelaki ni leh hrp n x bkire dgn kite tau... xpe la.. klu ada jdoh tu xkemana kan?

BerAURA dengan SABUN AURA SUZYHONEY

Muka rasa berseri lepas cuci dengan Sabun Aura ni. Takde la kusam tak bermaya! Baunya harum sungguh. Bila ditelek patut lah wangi. Ada bunga...