Tuesday, May 22, 2012

Kisah Bukit Melawati-Kuala Selangor- & Satay Hut-Tg. Karang-


Sesudah melawat ke Muzium Negara & Istana Negara makanyer aku meneruskan perjalanan ke Kuala Selangor ingin ke Bukit Melawati... maklum la sebab tak pernah g pung..... kami tiba hampir kol 6:00pm di sana... bayar RM3 untuk kenderaan yang membawa kami ke puncak Bukit Melawati.. setibanya di atas... sekumpulan lotong menyambut kedatangan kami... aku... seyesssssssssss aku sangat-sangat tanjat okeh... gila ramai lah... patut kaler itam & rambut punk.. kawan aku anim sangat-sangat takut nak ajak kitaorang turun balik... tapi nak tak nak kena lah shuttle tu naik kan.... oya & jaja sangat berani... tengok lah diorang posing-posing.... aku takut beb... sebab tak pernah tengok seramai itu.... 






Ini rumah api yang terletak di atas puncak Bukit Melawati... nyaman + cantik pandangan dari atas ini akan tetapi dengan kehadiran lotong yang sangat ramai tu membantutkan aku untuk menikmati keindahan pemandangan.... memang lotong tu tak kacau orang tapi die akan rampas siapa yang pegang makanan... takutttttttttttttttttttt....



selepas edisi takut seram di atas puncak Bukit Melawati maka kami pun meneruskan perjalanan ke Tg Karang.. eh eh tempat Al Al la... hehehehe.... nama kedai tu Satay Hut yang terletak betol-betol sebelah Hospital Tg Karang.... makanyer tak jauh la dari rumah Al Al... tapi die tak dapat joint masa sebab maklum la semua gurl's maka die segan kot.... hehehehe... 
Satay hut ni amik kau.. besar okeh secucuk RM1.30.... yang kecik standard la 70sen... makan sampai lebam.. heheheheh....

sekian.... daaaaaaaaa

*** esoknyer aku demam + selsema.... g kelas jugak tapi flat... kikikiki... 

2 comments:

Edy Zaidi said...

mcm menarik je..nak g jugak la nnt

Jen Jen Izaicun said...

@edy Zaidi :: g lah nanti baru tahu menarik ker tak? heheheh.. for me so interesting bila kite jalan2 ni

Follow by Email

My Birthday

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Hubby Birthday

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Popular Posts

Live Traffic Feed