Friday, October 19, 2012

94 days only....


Assalamualaikum...

Huwaa memang sangat cepat masa berlalu..... tinggal 94 hari lagik nak ke Intensive Course USM PJJ in my final year..... haaa lah korang ngat nape aku counting days ni... hehehehe
Alhamdulillah, memang pantas masa berlalu, akhirnya aku hampir sampai ke pengakhiran sem di USM doing my degree..... [bukanlah berakhir segalanya okeh]

Actually this year is 5 years aku as student USM.... sebenarnya 4 years jek degree tapi sebab aku tangguh first year sebab baru masuk keje kat TM kan....
Apa pun Alhamdulillah, aku hampir ingin menggapai apa yang aku impikan selama ini.... bukanlah bermegah @ berbangga diri..... tidakkkkk.....
Aku sambung belajar sebab nak improve diri sendiri jeks.... impian aku dari dulu memang nak belajar hingga ke peringkat tertinggi.....

Pesan mak abah aku, bukan apa abah aku dulu kan, memang nak sambung belajar tapi sebab kekangan masa & keje lebih masa die batalkan hasrat die....
Tapi die nak sangat2 tengok anak2 die berjaya..... Alhamdulillah kalau bukan aku pun, adik2 aku dah dapat mengembirakan hati mereka...
Kan ker sebagai anak kite wajib membuat mak abah kite happy kan......

Dulu kan aku pernah la aku kawan ngan someone guy, die cakap orang kelulusan cam aku ni kurang mahir... hamboiiiii..... aku tahu la ko tu boss kannnn....
Apa pun tak kira di mana sahaja kite berada & walau siapa pun kite, kite tetap saling memerlukan antara satu sama lain.... maka kalau kite punya PhD pun janganlah sombong sangat kannnn.....

94 hari lagik.... lum tolak tido, lepak, jejalan... kikikiki.... plan mau siapkan semua assignment before g intensif sebab tak mau kelam kelabut kan, tahun ni aku amik 6 subjek termasuk thesis, so thesis tkde la asimen & exam..... lagi 5 subjek suma asimen dah kuar, 4 asimen in group, 1 lagik individu, so now memang dalam proses cari bahan2.....

kat sana bukan nak goyang kaki pun, ada mid term okeh, pastu haruslah siapkan thesis, jumpa supervisor lagik, nak berjimba lagik.. opsssss....tahun ni intensif start 21 Jan nanti bakal tamat pada 7 Feb... 18 days akan berkampung di USM... masa ni feeling student sangattt, yalah dok hostel, g kelas beramai2, amik exam, jumpa live lecturer, masuk kelas.... kikikikii.....sebenarnya zaman study ni sonok tau......hehehehee

psssstttt... ada orang meroyan..... tetiba pepagi ni dok whatsap aku bukanlah nak tanya kaba ker apa ker tapi  “whatsap ngan sapa pepagi nih” jam 5.15am....
elooo agak2 la bro... aku tido kot masa tuh....memang icon menyala2 jek, even tak whatsap ngan sapa2 pun [kalau aku jawab pun ko bukan nak caya so malasssss, baik diam] .... cemburu tu perlu sebab katanyer tanda sayang, tapi ni cemburu buta tahap melampau, aku naik rimas... apa kesssssss...... tuduhan melulu tanpa siasat..... paling aku rasa bengang sangat bila “satu jer solution untuk baiki hubungan kite, tukar no” banyak cantikkkkkkkkkk.... memang la Nampak ko tak caya langsung kan.... pastu add kawan aku semata2 nak spy kat kawan aku tanya soklan cam polis... apa halllllllllllll................ “semalam g mana”, “betol ker kuar ngan ct”, “balik kol bape” ... soklan apa tuhhh.... kawan aku pun cam konpius tak jawab.... padan muka.......
aku ni jarang & susah nak mare tapi kannnnnnnnnnnn..... gggrrrrrrrrrrrrrrrrrr

oppsss teremo lagik aku..... maafkan saya.... [gaya nabil]

end dulu.... boiiiiii


2 comments:

Anonymous said...

Rileks jen rileks.. hehehe.. bestnye nak abis study.. sy lak baru anta permohonan.. kikiki..

De Qaseh said...

sabar je la..tapi lau terlampau mengongkong kite tak best gak kan...cemburu lelebih blh renggangkan hubngan...hurmm........

BerAURA dengan SABUN AURA SUZYHONEY

Muka rasa berseri lepas cuci dengan Sabun Aura ni. Takde la kusam tak bermaya! Baunya harum sungguh. Bila ditelek patut lah wangi. Ada bunga...