Wednesday, October 17, 2012

Gigi Done Ditampal

Assalamualaikum...

hye semua.... alhamdulillah gigi dah selamat tampal & free for cost... best tak??? 
al kisahnyer semalam aku ke fakulti pergigian di PPUM.... housemate aku cadangkan g sana, die pun penah buat kat sana... so aku pun try la... kena cari solution, takkan nak biarkan lak kan.... sayang diri woooo.... 
aku sampai kaunter pun tak buka lagik... takpe bio awal.... so takde la ramai sangat.... setel daftar semua aku pun menunggu di ruang menunggu la kan... takkan ruang berlepas.. hehehehe...dalam 9:30 tup2 nama aku dipanggil, sebenarnya agak cuak jugak jumpa Doc gigi... kikikiki... tapi tak kiralah janji tak sakit kepala... tak tahan beb, bape hari sakit kepala.... nak demam bagai kannnn
so semalam ada Doc muda la suh aku follow die... "jom ikut saya" dalam hati yer saya rela... hahhahaha
Doc tu sebenarnya Doc pelatih so oklah die interview sampai hilang rasa nervous aku.... die check dulu semua, bagitahu solution, apa nak buat, amik xray semua..... bila aku tanya kos... FREE...
Alhamdulillah.... after this tunggu que untuk buat rawatan akar.... 


oh ya lupa lak, Isnin tu kan aku g Dr Halina kat Bangsar, korang tahu bape kosnyer... tapi aku tak jadi buat pung.... dah la tak gtau aku betol2 bape kosnyer.. bila tanya takpe nanti Doc consult... bila da msuk check, Doc kata kena antar pi xray.... aku tanya la bape??? RM120 jerk... gullppp... tampal bape? RM180 jek... 
alamakkkkk tak masuk ubat apa semua..... total dalam RM400++ jugak la.. pitam aku jap.... mana ada cash banyak tuh.... so aku cancel.... 

end dulu... boiii... 

No comments:

BerAURA dengan SABUN AURA SUZYHONEY

Muka rasa berseri lepas cuci dengan Sabun Aura ni. Takde la kusam tak bermaya! Baunya harum sungguh. Bila ditelek patut lah wangi. Ada bunga...