Thursday, October 11, 2012

Yeay Proposal Dah Pos... Alhamdulillah...



Alhamdulillah dah pos lajukan proposal tadik, insya-Allah esok sampai la kat USM
Lega la sket..... hope tajuk aku diterima & leh teruskan untuk thesis......
Mula-mula 4 tajuk aku propose Dr tak terima Cuma die kata 2 tajuk leh refine....
Aku lak cam pening lak nak cari...
Lepas tu cari-cari lagik dapat 2 tajuk so propose lagik 2 tajuk....
Salah satu tajuk yang Dr advice untuk buat, so hopefully leh jadikan kajian terus.....
Lepas ni nak buat apa??? Takde la relax beno sebab asimen lain dah beratuq jugak ini....
Macam asimen grouping dah dapat ahli2 group.... setel 1 bab...... after this cari maklumat la...
memang lambat lagi nak summit tapi kena mula dah sebab tak mau kelam kabut sebab lepas ni dengan thesis bagai....  
kira siap awal, leh hantar awal sket then relax & ready untuk final lak kan... sebab akan datang masa sangat pantas & tak tahu apa berlaku akan datang...
hope diberikan kemudahan & dipermudahkan untuk menyiapkan segalanya & diberikan nikmat kesihatan yang baik.......
layan jap picas di bawahh......zassssssssss


cakkk ready untuk diposkan.... 


menu tengahari tadik, baru pasan semalam tak makan nasi, dok kalut ngan proposal... tempat keje proposal, balik umah proposal... tido pun mimpi proposalll ngeh ngeh.... hehehehe.... think, think... 


eh eh bekas tupperware pun nak interframe jugak ker... haruslah kan... bukan singgit dua... hehehe.... sempat lagik nyoping kan.... botol air bukan apa kena cukup minum air, kat opis aku memang ada bekas air 2 liter tapi kalau kuar takde bekas..... aku share berdua ngan akak opis.... so aku pilih pink besar  + biru kecik.... yg hak ujung tu free gift, akak tu bagi aku.. thanks kak.... 

lepas ini leh la fokus kat asimen yang dah berderet2 tu ... hehehe...

p/s : minggu ni nak balik kg la, rindu kat mak abah plus nak amik tempahan baju kawan2 & aku nyer, tart nenas gulung ada kwan opis order jugak... 

end dulu... baiiiiiiiiiiii

4 comments:

diana aziz said...

comel nye bks air tu......... kaler2..

jeehans.blogspot.com said...

bagus dah siap...tggu result die nt

Puan Minmaya said...

OKEY FOLLOW SINI.. HEHEHE..

Unknown said...

Berminyak la makanan akak tu! not good :P

BerAURA dengan SABUN AURA SUZYHONEY

Muka rasa berseri lepas cuci dengan Sabun Aura ni. Takde la kusam tak bermaya! Baunya harum sungguh. Bila ditelek patut lah wangi. Ada bunga...