Monday, October 1, 2012

Hope kesabaran terus kekal


Tak tahu nak cakap macam mana? cumanya harap kesabaran itu masih terus bersama & hope aku dapat jadi seorang yang penyabar. kadang-kadang ia sangat mencabar kesabaran aku. before this kirimkan warkah di mana isi tulisan adalah luahan dengan harapan untuk membaiki keadaan yang agak tegang ini. makanyer dapatlah difahami, dimengerti apa yang ingin disampaikan. diam diri bukanlah ingin mengalah akan tetapi ingin sejauh mana usaha itu jugak dilakukan dalam maksud mencapai keserasian + membina kesefahaman. aku tahu ia tak semudah di sangka. kadang-kadang memang bengang bila tuduhan tidak berasas dilemparkan sampai aku sangat down kecewa dengan sikapnyer begitu. sampai aku jadi begitu tak paham. 

bukanlah ingin mengangkat diri @ hanya menuding jari @ mengatakan diri ini sangat bagus. sebab aku juga insan biasa. diam diri bukan hanya merajuk @ merawat luka akan tetapi muhasabah diri di mana salah @ betol apa yang telah @ bakal dilakukan. memang tidak terlintas pun untuk mendabik dada cumanya perlu untuk berkata-kata supaya sama-sama merasai rasa gembira juga bahagia. yang mana baik, bagus memang aku salute tapi dalam ingin membina hubungan ini dari 2 orang yang berlainan latar belakang sangatlah sama-sama menjaga, memahami kan serta tolak ansur. cuma aku kadang-kadang kurang paham..... 

no hope no promise but just follow the flow.... 

end dulu... jom balik nak g exercise... :) 

1 comment:

Unknown said...

Hai jen jen.

jgn down sngat keh. well,Life must go on kan. so bertabahlahh. dugaan ni.

bt lintas hormat jap *tabikkkk* hahaha

BerAURA dengan SABUN AURA SUZYHONEY

Muka rasa berseri lepas cuci dengan Sabun Aura ni. Takde la kusam tak bermaya! Baunya harum sungguh. Bila ditelek patut lah wangi. Ada bunga...