Wednesday, October 17, 2012

Congrats To My BFF Al Al


Assalamualaikum.... 

amboi... sampai 2 entry wooo.... amik mood balik, maklum la dah 3 hari dok sakit gigi takde mood sangat nak update.... tak kira nak update jugak.. hehehe... gasak ko lah jen jen....
nak amik mood nak mula buat asimen yang dah lama beratuq... proposal tunggu feedback dari supervisor.... hopefully can proceed la...

oh ya, al kisah malam tadik, dok whatsapp ngan Al Al.. korang ngat lagik tak pasal Al Al..... hehehehe... sambil2 kemas, lipat kain baju tu kan...
tup tup... ada kol.... alamak Al Al kol la... lama kot tak cakap ngan die.... tetiba jadik malu... poyos jerk aku ni... hehehehe....
dengar sore die happynyer die.... last jumpa ngan die bulan 4 tengok Avengers... pastu masing2 busy..... ada la die kol aritu dalam bulan Aug ker Sept kan tapi masa tu sore die ngan stress sangat2.... keje la tu....
happy okeh dapat borak ngan die..... dalam hati why aku tak rasa happy bila borak ngan Pang5....[aku ngan Pang5 wat masa ni masih in krisis yang tak tahu la penyudahnyer. Malas nak komen sangat dah. Wait & see jer la nanti]

berbalik pada Al Al... Alhamdulillah dapat job as Bomba yang memang jadi impian die, dari mula2 dapat, sampai g interview sumanya dikongsikan bersama aku [maklum la masa Pang5 tak muncul lagik]... as BFF aku doakan yang terbaik buat die... bukan apa keje sekarang ni cian die sampai tade masa ngan diri sendiri.... maklum la dengan die suka hati nak gelak2 beso... hehehehe.... nak wat antarabangsa pun tade hal... actually aku impikan bakal suami aku like that la.. leh jadik kawan, pengkritik, motivasi, leh nak ngadu macam2 kan...
tapi aku macam change to other person lak bila dengan Pang5... eh aku nak citer pasal siapa sebenarnyer ini.... hahhahaa... aku konpius...

Alhamdulillah hampir setahun jugak perhubungan persahabatan antara kami..... semoga kekal selamanyer.... sayang kamu taw....



p/s : to Al Al.... tahniah dapat keje yang diimpikan, lepas ni nak kena g training for 3 or 6 month tu kan, kat wakaf tapai tu jangan lupa kat jen jen tau.... jen2 nak Al2 happy jerk..... semoga dipermudahkan segalanya tau... [bajet macam Al Al baca kannn] ... jangan lupa banjer Milo tabor nanti tau.. jumpa nanti....

end dulu... boiiiii


4 comments:

diana aziz said...

Sbr la awk. stiap hubungan psti ada masalah. klu si dia bkn jdoh awk, redha la. mungkin ada yg lbh sesuai utk awk... yg penting, tawakal k... :)

Jen Jen Areff said...

@Girl Girl : thank awak, i will... sabar jer ni, tak sabar lama dah angkat kaki jalan... hehheh

Liyana said...

Mcm kenal je sape pang5 tu.. Hihi

Unknown said...

kerja2 rjin2..

BerAURA dengan SABUN AURA SUZYHONEY

Muka rasa berseri lepas cuci dengan Sabun Aura ni. Takde la kusam tak bermaya! Baunya harum sungguh. Bila ditelek patut lah wangi. Ada bunga...