Monday, October 29, 2012

Back To Work

Assalamualaikum.... 

Hye semua....kembali bekerja after back from Aidiladha holiday.... korang balik semalam jem tak? 
aku dah melaka sampai kl jadi 6 jam [aku dari melaka sampai kl pun jadi 6 jam, padahal 2 jam jerk] ada org perasan la... hehehehe..... nak kuar tol alor gajah pun dah bape lama taw..... 3.30 gerak dalam 9 lebih smpai.... tu pun masuk seremban kuar kat sepang potong masuk dengkil kuar putra heights.... masuk subang, sunway then sampai la pantai dalam... 

superjam semalam kot.... adik aku gerak kol 11 lebih sampai shah alam pun kol 3pm..... sabooo jer la... kadang2 tak paham jem pasal apa melainkan eksiden + kete rosak....

penat tapi alhamdulillah selamat sampai....

end dulu... boiiii

2 comments:

Miss Volvo said...

aku dah melaka sampai kl jadi 6 jam?? HEHEHE :P

Jen Jen Izaicun said...

@miss volvo : penat sgt typo jadinyer.. hehehhe...

Follow by Email

My Birthday

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Hubby Birthday

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Popular Posts

Live Traffic Feed