Tuesday, October 23, 2012

Jalan Kaki Amal Avon Putrajaya


Cakkkk.... dah berkurun baru nak story mory eh... bukan apa busy2 pastu jadi lupak, bila ngat eh mana picas, lorr kat laptop kat umah... tak menyempat2 nak save kat hard disk okeh.... ni baru ada kesempatan...
korang perasan tak semalam blog tak leh buka, ker tempat aku jer... hehehehe....

Kisahnyer, Jalan Kaki Amal Avon ni lama dah last month.... kejadian 23 Sept 2012 okeh....dan arini adalah 23 Oct 2012... hahahha sebulan derr.... macam tahu2 jerk date sama.....

Actually aku joint jalan kaki amal ni sebab geng2 aku joint, so meriah la sebab ada kawan2 kan.... lagipun dari dok tido jer baik kite menyihatkan badan.... bukan jauh mana pung dalam 5 km jerk....
oleh sebab event ni start 7 pagi kat Putrajaya so petang tu aku & housemate aku shoot to Putrajaya, bermalam umah member aku kat sana....

Petang tu cari makan dulu kat Umai Cafe... alaaaaaa tak jauh dari Masjid Besi & Tasik yang ada Cruise tu... lagi satu menara Pensel... kikikiki.....
Best gak makan kat Umai tu macam2 ada, yang ringan2 sampai la berat....
Menu die kan ala2 kampung.... lempeng, roti jala, cucur udang... ada jugak makan panas2 & goreng...
Aritu aku makan kew taw kungfu... hehehee






lepas lepak makan2 kat Umai Cafe, kitaorang lepak jap kat atas bridge ni... lawa kaler2 lagi lampu die... hehehe... dah posiinggg apa lagik balik tido... esok nak bangun pepagi, maklum la nak jalan 5km.... 

tadaaaaaaaaaaa... ni lah keadaan semasa hari kejadian, in pink okeh.... ni antara picas2 masa tu....
sebenarnya banyak lagi okeh... kalau mask semua kang korang muntah lak.... aku yang pitam tengok gambo, nak buat camner suma geng2 aku pun elergik kamera.... kikikiki.... so layannnn.... 




end dulu... boiiiiiiiiiii




No comments:

BerAURA dengan SABUN AURA SUZYHONEY

Muka rasa berseri lepas cuci dengan Sabun Aura ni. Takde la kusam tak bermaya! Baunya harum sungguh. Bila ditelek patut lah wangi. Ada bunga...