Monday, October 8, 2012

Yeay... Get Rosess

























Assalamualaikum... 

Entry bermula ngan picas dulu.. ahaks... maklum aku ni sangat suka roses.... hahaha... thanks ika, sebenarnya excited dapat bunga, maklum la bukan selalu kan..... ni baru bff aka twin yang bagi, agaknyer kalau boipen mau pengsan jap atau lompat2... hahaha... poyos kan.. sila lempang sy laju2.... picas sekarang ada watermark... hehehe... roses from cameron ini.... 

p/s : korang, semalam picas aku & the geng kuar kat Nona, slot BFF.... alaaa picas kat lappy lak... penat aku capture semalam, tp blur sket la... nanti aku upload kat sini... ada kisah disebalik gambar... hahahahaha...... my bff, ain excited sebab die jer kot yg nengok kat tv, tak sangka jugak, aku jugak yg terlepas masa tayangan.... hehehehe.... plus lak semalam tu besday die... aku pun apa lagi punyalah excited malam tadik gigih g masuk tonton... hahahaha.... sweet in memory..... tu baru picas, kalau kena interview macam mana la gamaknyer kan....... korang agak2???? kikikikiki

end dulu.... baiiiii..... 

2 comments:

De Qaseh said...

nk buat jugak wtermark..tak jadik..hihihhihihiih

Unknown said...

sy ada tgk nona hari tu..

BerAURA dengan SABUN AURA SUZYHONEY

Muka rasa berseri lepas cuci dengan Sabun Aura ni. Takde la kusam tak bermaya! Baunya harum sungguh. Bila ditelek patut lah wangi. Ada bunga...